Vítám Vás na svém blogu, kde naleznete spoustu nápadů na tvoření, často včetně návodů. Doufám, že Vám budou mé stránky inspirací k vlastnímu tvoření. Pokud máte dotaz, ptejte se prostřednictvím komentářů pod jednotlivými příspěvky. Děkuji.

10. 1. 2013

Korunky z korálků pro naše malé princezny



6 komentářů:

  1. Korunky se Vám moc moc povedly!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za návštěvu a vzkaz u mě na blogu. Korunky a i další tvoření máte moc krásné. A chtěla bych vidět takové, které by byly dle představ, když tyhle to nejsou. Protože mě se líbí moc :-)
    Nejhorší bylo asi u mě najít ten správný drátek, aby šel provlíkat a přitom byl dostatečně pevný, aby udržel váhu korálků a korunka se samovolně nesplácla. A aby držela na hlavě používám čirou pruženku a momentálně se snažím vymyslet i jinou variantu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Problém je ten, že korunky vypadají hezky akorát na fotce :-) Nejspíš jsem měla vyzkoušet ještě jiný drátek. Stříbrný se mi láme a měděný je moc měkký... :-(

      Vymazat
    2. Měď jě měkká a hroutí se. To byl důvod likvidace u mě. Na ten základní kruh zkuste paměťák a pak 0,4 nebo 0,5 nerez

      Vymazat
    3. Když jsem viděla Vaši korunku, taky mě napadl paměťák... Že bych to ještě jenou riskla...??? Moc děkuji za rady!

      Vymazat